Hayallerin gerçek olsun.

22 Şubat 2011 Salı

Köstek

Babam benim arkadaşlık yaptığım kişilerin gerçek dost olmadığını sürekli bana söylerdi ama ben onu dinlemez ve karşı çıkar hayır baba onlar benim en iyi dostlarım derdim. Babam peki dedi o zaman onların gerçek dostun olup olmadığını test edelim bende nasıl dedim babam git bizim koyunlardan birini kes ve parçala ve sonra parçalarını bir çuvala koy ve gel dedi. Babamın dediğini olduğu gibi yaptım ve getirirdim. Sonra babam şimdi bu çuvalı al ve o dostlarına götür ben birisini öldürdüm ve bu çuvala koydum diyerek yardım iste dedi ben şaşırdım isteksizdim. Babam eğer gerçek dostun olup olmadığını görmek istiyorsan yap dedi gittim dostlarımdan birisinin kapısını çaldım ben birisini öldürdüm ve bu çuvala koydum saklamak için bana yardım et dedim ama dostum hayır git benden uzak dur başımı belaya sokma diyerek kovdu sonra ikinci bir dostuma gittim ama aynı yanıtı aldım ve diğerleri de aynı tepkiyi verince babama gelip haklıymışsın baba onlar gerçek dostum değilmiş hiçbirinin yardım etmek istemediğini söyledim  . Babam sana söylemiştim diyerek şimdi falanca yere git falanca kişiyi bul ve benim selamımı söyle sonra aynı şeyi ondan iste dedi. Bu seferde bunun için koyuldum yollara. Adamı bulup babamın selamını söyledim ve amca ben birini öldürdüm ve bu çuvalın içine koydum bana yardımcı olur musunuz dedim adam gel bakalım dedikten sonra kendi evinin arka bahçesine götürdü ve orda bir çukur kazarak çuvalı çukura gömdü. Sonra bütün bahçeye laleler ekti ve arka bahçe tam lale bahçesi oldu. ben eve gidip babama olan biteni anlattım. Baba o adam bana yardım etti çuvalı arka bahçesine gömdü ve sonra tüm bahçeye laleler ekti dedim. Babam tamam şimdi yine git ve aynı adamı bul herkesin içinde olmadık hakareti yap ve birde tokat at dedi. Şaşırmıştım ama baba nasıl olur o bize yardım etti babam sen dediğimi yap dedi ve gittim adamı buldum ve herkesin içinde hakaret edip ve birde adama tokat attım. Adam bana şöyle bir baktı ve dedi ki oğlum babana selam söyle ben bir tokatla lale bahçesini bozacak adam değilim! Bizim hikayemiz bütün gençlere örnek olmalı insanlar arkadaşlarını iyi seçmeli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder