Hayallerin gerçek olsun.

22 Şubat 2011 Salı

Bang Bang

Çok iyi anlaşan iki arkadaştık. Küçük yaşımızdan beri hiç ayrılmazdık. Kardeş gibiydik.  Bir gün kardeşim askere gitti.  Bu arada mektuplaşmalarımız devam ediyordu. Bende bir üniversitede okuyordum. Sonunda ailemize uygun birde gelin adayı bulmuştum kendime. Son mektubumda kardeşim de  sevindi  bu habere. Bir gün kapı çaldı ve gelen kardeşimdi. O gün bir ziyafet verdi  ve o gece engin bizde kaldı uyumadık birbirimize anlatacağımız çok şey vardı. Kız arkadaşım okulun bir gezisindeydi gelir gelmez onu kardeşimle tanıştıracaktım. Enginlere gittim öbür gün engin de eski okulumuza gitmiş. Özlemiştir tabi okulu, o halimizi…Sabah engin geldi bize bir kıza görür görmez aşık olmuş. Kardeşime bak be. Çok sevindim tanıştırmalıydı beni. Fakat kız çok çekingenmiş. Bende onlar gezerken uzaktan görebildim ancak. O da ne. Gördüklerim karşısında kalakalmıştım ve koşar adımlarla evin yolunu tuttum. Günler geçti engin bendeki üzgünlüğü fark etti fakat anlam veremedi. Ertesi gün kız arkadaşıyla beni tanıştıracaktı. Ve o zaman gelip çattı. Kapı çaldı odamdan çıkmak istemedim.  Annemin sesiyle irkildim. Engin ve sevgilisi salondaydı indim aşağıya elini sıktım sevgilisinin ve oturdum. Engin benim bir kız arkadaşımın olduğunu söyleyecekti ki ben söze atlayıp öldü dedim. Engin kaç gündür neden üzgün olduğumu anlamış ve başın sağ olsun kardeşim dedi o gün ölmüştü benim sevgilim. Sevgimi onunla gömdüm toprağa. Küçükken okuduğum çizgi romanlar izlediğim kovboy filmleri geldi kadın için en yakın arkadaşını öldüren adamlar gördüm filmlerde gerçek hayatta da vardır örnekleri ama sevgisinden vazgeçeni tanımadım ben. Tek bildiğim doğru yaptığımdı ve beynimin içi tek bir sesle uğulduyordu bang bang!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder